pondělí 29. prosince 2014

Levandulová

Další z šicích dárků, který byl šitý "na míru". Toaletka pro mojí kolegyni Ivču, která je známá tím, že má ráda levanduli. Toaletka tedy nemohla být z jiné než levandulové látky:-)

Poprvé jsem použila kombinaci zapínání - zip a magnet. Osvědčilo se, Ivča se rozhodně nemusí být, že by se jí obsah toaletky vysypal. Odšité rohy toaletku opticky zakulacují a podtrhují její elegantnost. Poctivě ale musím přiznat, že se mi nepodařilo přišít klopu na zadní straně úplně rovně - ve finále se tedy jedná o elegantní model s určitou dávkou asymetrie:-)

Nejdůležitější však pro mě je, že toaletka udělala radost:-)

Mírnou asymetričnost nelze přehlédnout, přesto se dárek líbil. 



Magnetické zapínání je praktické a rychlé. Jen je potřeba příště nezapomenout výztuhu nažehlit na vnitřní látku místo na vnitřní, poté totiž bude zapínání vsazeno ještě do pevnějšího podkladu než nyní. 


2 komentáře:

  1. Díky:-) tuhle látku jsem vybírala na "jistotu", věděla jsem, že budoucí majitelka má ráda levandule. A já taky - šila se mi moc hezky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář a návštěvu u mě :-)