středa 10. prosince 2014

Sáčky na knihy.... nebo třeba něco jiného:-)

Místo vánočního šití jsem od pátku ležela jak Lazar a na stroj se mohla dívat pouze z postele.  Chytla mě totiž krční páteř a to docela slušně. Zatím ještě nenastal čas na to pravé šití, nicméně ani límec (rozumějte kompenzační pomůcka), ani bolest na pravé straně krku (jeden sval se pořád nechce vzdát, lump jeden) mi nezabránily pomoc Ivče kolegyni z práce s vytvořením sáčků na knihy. Tentokrát jsem si užívala toho, že jsem "metodický dozor":-) Musím říct, že Ivča byla moc šikovná!

Látku jsme vybraly u Mráze (www.dumlatek.cz). Sáčky měly být jednoduché, na šňůrku a potisk látky měl být tématický :-)

Sáček vpravo má tunýlek posunutý cca. 2,5 cm od horního okraje. Dírka je vytvořená uprostřed předního dílu. Sáček vlevo má tunýlek kousek pod horním okrajem. Šňůrky z tunýlku vykukují postranně. 


A teď už opravdu doufám, přijde na řadu to vánoční šití. Celkově už začínám mít takový malý šicí absťák!

2 komentáře:

  1. Paráda, sáček který se dá číst:-))

    OdpovědětVymazat
  2. :-)) akorát anglicky, což je pro mě němčinářku trochu problém:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář a návštěvu u mě :-)