sobota 20. prosince 2014

Vánoční přípravy

Advent se pomalu chýlí ke konci, Vánoce klepou na dveře a já se konečně dostávám k tomu, abych na blogu zvěčnila letošní adventní věnec a také nový vánoční ubrus. Z obojího mám velkou radost!

Adventní věnec jsem pletla a zdobila už na střední škole. Po příchodu do Prahy byly roky, kdy jsem ho nestihla. Loňské Vánoce mi krásný věnec darovala kamarádka Anka. A já se zařekla, že příští rok se vzmužím sama a věnec také vytvořím. Nakonec jsem to zvládla, byť se zpožděním. Udělala jsem ho z borových větví, které se zjevně osvědčují - téměř neopadávají.



Náš věnec sídlí na jídelním stole, který má poměrně atypické rozměry (jeho délka je přes 2 metry) a sehnat na něj ubrus je téměř nemožné. Rozhodla jsem se tedy, že si zakoupím látku a ubrus ušiji. Nakonec se mi podařilo sehnat krásnou ubrusovinu za cenu, kterou hodnotím jako vloženou investici do budoucna:-)  Dospěla jsem totiž  k závěru, že tento ubrus budeme mít na věčné časy, a že se zařadí k rodinnému stříbru! Třeba se bude předávat z generace na generace po prababičce Petře, která si ho pořídila v tom roce, kdy uběhlo 100 let od začátku první světové války, 25 let od sametové revoluce a kdy před Vánoci kvetly kytky a na Boží hod přišla opravdová zima :-)

Látku se mi podařilo sehnat u Mráze - dumlatek.cz. Líbí se mi barevná kombinace i decentní a zároveň ryze vánoční vzor.










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a návštěvu u mě :-)