sobota 13. prosince 2014

Značka "Křížulka"

Člověk má obvykle potřebu si označkovat své výtvory. Na základní škole jsme si podepisovali výkresy, na střední písemky, teď se většinou podepisujeme v práci. Svým podpisem, značkou dáváme na vědomí, že: "Toto je moje dílo! To jsem vyrobila".

Neplánuji začít šít na zakázku (alespoň ne v dohledné době), přesto jsem se rozhodla, že svým šicím výrobkům dám svoji značku, otisk. Díky velké pomoci Elišky z Fleru viz klomel vznikly moje etiketky, které pro mě neznamenají  pouze označkování svého díla, ale především výzvu. Výzvu k tomu aby věci, které šiji byly poctivě udělané a abych se za ně nemusela stydět. A to se snažím i v ostatních životních disciplínách, jen ty etiketky mi tam chybí:-)

Jedna z prvních označených taštiček. Jedná se o kombinaci koženky a černé bavlny, vyztuženo vliselínem. Snad se bude líbit:-) Detail etiketky dodám, až bude v bytě lepší světlo. Zatím je možné si obrázek zvětšit. 

2 komentáře:

  1. To je moc hezky napsáno. Člověk má potřebu si své dílo označit, podepsat se. Taky tu potřebu mám a tak díky za tip kde etikety pořídit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, moc děkuji! A s etiketkami neváhej, Eliška je moc šikovná a ochotná :-) a ta radost, když vidíš svoji "značku" tak ta je veliká...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář a návštěvu u mě :-)