neděle 8. února 2015

Obdarovaná

Ráda dělám lidem radost a to nejen prostřednictvím dárků. Současně, asi jako každý, ráda dárky dostávám. V poslední době jsem byla obdarovaná několika dárky, které mě zvlášť potěšily. Jedním z nich byl opožděný Ježíšek v podobě domácí marmelády od Bětky. Už se moc těším, až ji ochutnám, zatím se jí však kochám:-) posuďte sami viz níže. 

Dalším ručně vyrobeným dárkem byla šitá sovička od mé prostřední neteře Verunky. Moc se jí povedla a již má své místo v mém šicím koutu. 

Na druhé fotografii zátiší doplňuje orchidej - v pořadí již druhá, kterou jsem dostala od manželovy maminky k narozeninám. Na fotce je sice část květů na odchodu, ale já věřím, že brzy pokvetou další:-) A hlavně děkuji za důvěru v to, že tento dárek přežije moji péči! V poslední době se mi totiž podařilo umořit i zelenec copatý, o kterém jsem si myslela, že je neumořitelný...

Poctivě také musím dodat, že jmenovanou třetici by měly doplnit také entlovací nůžky, které obohatily můj šicí arzenál. Pravdou však je, že se mi do výše aranžovaného koutku úplně nesedly - přece jen hned vedle květiny položit nůžky:-)



2 komentáře:

  1. Ahoj Péťo, sovička je krásná! Neteř jde v Tvých šicích šlépějích...:-).
    Na viděnou zítra! Jana T.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, díky:-) spíš jde ve šlépějích své maminky a pak teprve možná malinko v mých:-) Rozhodně je šikula!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář a návštěvu u mě :-)