neděle 29. března 2015

2 x A4

Zadání na šití této tašky znělo jasně: "Hlavně aby se do ní vešla A4". Výsledek je takový, že by se do ní vešly skoro dvě A4 "na stojáka" :-)

Tašku jsem dneska předávala s obavami. Měla jsem totiž strach, zda jsem to s tou velikostí nepřehnala. Byla jsem smířená s tím, že "přinejhorším" mi zůstane (což by vlastně žádná hrůza nebyla, protože se mi taška moc líbila). Hanka (budoucí majitelka tohoto modrošedého modelu) však byla spokojená. Prý je to velikost akorát vzhledem k množství věcí, které musí s sebou v práci přenášet. Uff. Jsem ráda!  Ale příště vážení, budu požadovat přesné míry a nebo souhlas s tím, že mi dáváte zcela volnou ruku:-)

Taška se šila moc hezky. Základ je z modré rifloviny, kterou doplňuje šedobílý puntík. Volbu barev jsem přizpůsobila oblečení a botám, které Hanka nejčastěji nosí. Původně jsem chtěla použít šedou riflovinu, bála jsem se ale, že by taška byla moc smutná. A tak jsem ji rozveselila světlou šedou s  puntíkem. 

Přední část tašky tvoří kapsa, která je uzavíratelná na magnetické zapínání. Vnitřní část tašky je vybavena čtyřmi kapsami a uzavíratelná na zip. Popruhy jsou ze dvou vrstev látky, přičemž obě vrstvy jsou vyztužené vliselinem. 

Vychytávky pro příště:
- místo odšívání rohů je příště udělám a la styl "záševky" (tedy složit a sešít)
- vnitřní část tašky udělám o cca. 1,5 menší než vnější (tuto jsem musela zmenšovat)

Čas zpracování: 4,5 hodiny

Použitý materiál: modrá riflovina, bílošedá bavlněná látka, bavlněná látka na vnitřek tašky,  1x magnetické zapinání, 1 x spirálový zip 35 cm, 



Další koupelnové zátiší. První pohled je dovnitř tašky. Druhý je čelní pohled. Váhala jsem, zda modrou plochu ještě ozdobit látkovou broží, nakonec jsem její ozdobení nechala na Hance.



Vždy připravena:-) aneb hurá do pracovního procesu.

9 komentářů:

  1. :-) Každý komentář mi udělá velkou radost, díky za něj!

    OdpovědětVymazat
  2. Taková puntíkatá:-) Puntíky mě baví stále víc. Díky za komentář a za návštěvu!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná, včetně vnitřku. Puntíky já taky můžu:)!

    OdpovědětVymazat
  4. Je moc pěkná a velká tak akorát!

    OdpovědětVymazat
  5. :-) jo, jo člověk do ní nacpe sešity, veškeré nezbytnosti a krabičku s obědem :o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář a návštěvu u mě :-)