čtvrtek 9. dubna 2015

Pexeso pro trpaslíka

Včera jsem předala v pořadí již druhé mnou ušité látkové pexeso (první je k nahlédnutí zde). Opět se jednalo o dárek, tentokrát pro jednoho malého trpaslíka, který bude mít tuto neděli křtiny. Tak snad udělá radost. Zatím ho asi spíš využije oslavencova sestřička, ale on do doby, kdy bude pexeso "in" také doroste:-)

Při šití jsem s láskou vzpomínala na moji babičku, která se mnou a mým bráškou (dnes chlap vysoký přes dva metry) neúnavně hrála pexeso. Nejraději jsme měli pohádkové, při něm totiž platilo dvojí vítězství. Prvním z nich bylo nalezení kartičky s Krakonošem (Krkonošské pohádky jsme prostě milovali) a druhé vítězství v počtu nalezených dvojic. A mimochodem - babička občas vyhrála, což dnes obdivuji. Mě totiž všechny děti suverénně porazí a to mi do sedmdesátky hooodně chybí:-)

Vychytávky pro příště:
 - použít bílý vliselin přes který je dobře vidět vodící čára, tím se čtverec lépe šije a není tak šišatý

Čas zpracování: cca. 5 hodin rozdělených na kratší etapy

Použitý materiál: druhá část pexesového panelu, vliselin, nitě


Karty jsou odhaleny:-)

Několik různých dvojic - od každé barvy jedna

Trpašličí sáček na pexeso

4 komentáře:

Děkuji za Váš komentář a návštěvu u mě :-)