čtvrtek 9. července 2015

V batohu je taška, v tašce kapsa, v kapse ... ???

Po delší době jsem šila tašku. A šití jsem si moc užila :-) Byla to příjemná práce, kterou mi usnadňovaly naprosto jasné pokyny budoucí majitelky. Před časem jsem totiž šila tašku pro její dceru, která měla naopak požadavek jediný - aby se jí do tašky vešel dokument velikosti A4 :-)

Kamarádky maminka si přála, aby taška byla spíše tmavší, nebyla silně vypolstrovaná, a aby jí bylo možné složit a zasunout do báglu. A především měla mít v horní části tašky všitou vnitřní kapsu, to proto, aby nezbytné drobnosti typu mobil, klíče, peníze, byly hned při ruce.

Před šitím ráda  zkouším kombinovat barvy a vzory látek budoucího výrobku a zároveň si představuji, zda a jak bude k budoucímu majiteli/lce pasovat. V tomto případě jsem zvažovala, která kombinace by se hodila pro výraznou energickou dámu (v tom nejlepším slova smyslu) drobné postavy, která však svojí rázností vyniká více než někdo svými dvěma metry :o) Jak dopadl výsledek mé snahy můžete posoudit níže...

Vychytávky pro příště:
- zip vsadit trochu hlouběji
- dát si pozor, abych neotočila látku na vnitřní kapsičku

Čas zpracování: cca. 5 hodin

Použitý materiál: bavlněná látka, černý polyester, spirálový zip 30 cm, vliselin



Taška je ušitá v černo - cihlovo - kostkované kombinaci. Přední kapsy jsou vyztužené vliselinem, stejně jako vnitřní i vnější části tašky. Díky tomu je taška přece jen trochu zpevněná, současně se však dá bez problému srolovat a vložit do zavazadla. 

Vnitřek tašky obsahuje onu požadovanou (a co si budeme povídat i velmi praktickou) kapsičku + dvě kapsy, které jsou šité stejně jako ty na vnější části tašky. Výjimečně jsem použila i na vnitřek tašky stejnou látku jako na vnějšek, nicméně díky kontrastním barvám se majitelka nemusí bát, že by je přehlédla :-)


Taška se líbila a dokonce jsem dostala tip, jak ušít podobný exponát, který by se dal použít např. při návštěvě letních festivalů, kin... jako "podsedátko" :-) Tak třeba příště!

Hezké dny mějte :-)




10 komentářů:

Děkuji za Váš komentář a návštěvu u mě :-)