neděle 22. listopadu 2015

Výzva - úkol č. 3

Zadání dnešního úkolu, bylo provést inveturu vánočních ozdob. Vzhledem k tomu že vánoční výzdobu u nás představuje adventní věnec, vánoční ubrus, svícen, jmelí a smrkové či borovicové větvičky, nešlo v mém podání o nějaký velký výkon :-) 

Přesto jsem vyndala krabici, ve které mám uložený korpus věnce, vázací drátek, mašli (letos musím koupit novou stuhu v barvě svíček), držáčky na svíčky atd.. Ze zadních útrob linky jsem také vytáhla vykrajovátka na perníčky a plničky. Ostatní formičky mám u rodičů, kde také obvykle část cukroví peču. Nezapomněla jsem ani na vánoční ubrus, který jsem si vloni koupila, a ze kterého mám radost, jako kdybych tento kup udělala dneska :o)

Nicméně jsem i při této krátké misi zjistila, že potřebuji dokoupit několik ozdob na adventní věnec včetně svíček. A protože nás Florentýna  vyzývala k doplnění zásob - ideálně dnes :-) vyrazila jsem pro svíčky a sušené pomeranče (letos už bohužel nemám šanci si nasušit vlastní).

Opět přikládám důkaz o realizaci :-)


Základ na tvorbu věnce

Vykrajovátka si kupuji celoročně. Naposledy jsem si udělala radost na dovolené, kde jsem objevila vykrajovátko ježka s jablíčkem :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a návštěvu u mě :-)