úterý 1. prosince 2015

Ježíšek přišel na podzim

Dneska uplynulo přesně třináct měsíců od založení tohoto blogu. Když jsem ho zakládala, tak jsem měla různé plány a představy o tom, jak často budu vkládat příspěvky, s jakými tématy atd. Musím říct, že pro mě bylo a stále je hodně zajímavé vyskytovat se v bloggerském světě. Díky němu jsem alespoň virtuálně poznala prima lidičky, zúčastnila jsem se tří výměn a načerpala inspirací "odjinud" :-) A také jsem si plánovala, jak první narozeniny blogu oslavím...

Jak se ale říká, když člověk plánuje, Bůh se směje. A u mě se to potvrdilo na 100%. Ti z vás, kdo ke mně na blog zavítali častěji, v posledních měsících mnoho příspěvků nenašli. Jak jsem již dříve naznačovala, důvodem byla jedna velká změna v mém životě. Na podzim jsme totiž dostali předčasně Ježíška :o) zazvonil u nás kouzelný telefon, na který všichni žadatelé o adopci čekají (a to jsme byli, přes dva roky). Dozvěděli jsme se, že jsme byli vybráni pro jednu krásnou, maličkatou Myšičku. 

A svět byl naruby! Střih, změna, vlna emocí...

Máme za sebou první soud a další před sebou, také jsme si zakusili, jaké to je, když se Česká pošta vyznamená a ztratí rozsudek. Na vlastní kůži poznáváme nedokonalosti nového občanského zákoníku v praxi... Hlavní ale je, že máme krásnou holčičku, je úžasná, zdravá a naše! To za to peklení se se systémem stojí!!!

Od té doby, co je Myšička u nás, jsem skoro nic neušila, přesto věřím, že se k šití vrátím, chybí mi... A taky, že se vrátím více na blog. 

Přeji vám pokojný advent a radost v srdci!

Bačkůrky pro Myšku a její oblíbené chrastítko


15 komentářů:

  1. Petruško, ještě jednou moc gratuluji a všem přeji hodně zdravíčka a pevné nervy pro boj s úředním šimlem. Užívejte advent a krásné svítky. Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Peti, to je úžasné! Mám radost a moc se těším na příspěvky s dětskou tématikou, to je skvělé! Určitě jsi skvělá máma a že srdce Ti to přeji. A Myšce gratulujeme k milující rodině a hladíme.

    OdpovědětVymazat
  3. Velká gratulace k čerstvému přírůstku do rodiny. Ať prožíváte jen samou radost!

    OdpovědětVymazat
  4. Mám neskutečnou radost a slzím nad klávesnicí. Dlouho jsem na vás oba myslela, jak a kdy a jestli vůbec se k vám miminko dostane, a jako mnozí jsem se moc netroufala ptát. Ať vám Pán Bůh všem žehná a doufám, že vás zase někdy potkám osobně a tentokrát už všechny tři :) Malá si těžko mohla vybrat lepší rodiče :)
    A neboj, na šití zase bude čas, až se všechno utřepe a usadí. Všechno má svůj čas :)

    OdpovědětVymazat
  5. Holky, moc děkuju!!! Vaše komentáře mi nejen udělaly velkou radost, ale také vehnaly slzy do očí...jste zlaté :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc a moc gratuluju! Od doby, co jsem se stala mámou, přeju to štěstí každé (každému), kdo o něj stojí :-). Tak ať vám Myšička dělá jen radost :-)
    A čas na šití se časem určitě najde... a hlavně s dítětem přijde takové inspirace ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hraboško, děkuji!!! A na tu inspiraci se těším :o)

      Vymazat
  7. ...jéééé to máte krásný dárek - tak ať společně prožijete moc a moc let ve zdraví a s dostatečnou dávkou štěstí:-) ...máme v rodině podobný případ a vím, že to je nepopsatelné......tak ať vám všechno vychází - držím palce:-) Zuzana

    OdpovědětVymazat
  8. Peťo tenhle příspěvek mi vehnal slzy do očí a to tě čtu pravidelně, Afotka mne div opravdu nerozplakala, návalem pozitivních emocí, Moc hezky napsáno, Těšíme se na vás.
    Dana

    OdpovědětVymazat
  9. Velká gratulace, Petruš ♥
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  10. Ach, opožděně gratuluji. U nás zazvonil telefon v dubnu 2014. Od té doby je život úplně jiný, mnohem lepší :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, moc děkuji! Když jsem poprvé četla Váš/Tvůj blog, tak jsem si říkala, kdy budu psát podobný článek viz příchod Ptáčete :-) A ejhle, přesně, jak jsi psala - přišlo to, když to člověk nejméně čekal! Ať se vám všem třem dobře daří!

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář a návštěvu u mě :-)