pátek 18. března 2016

Jedna doktorská

epizoda končí. Po patnácti letech odcházím od své praktické doktorky, která je opravdu lékařka, jak má být! Milá, lidská a zároveň opravdu šikovná a pečlivá. Uznávám, že mít praktickou doktorku 150 km od svého stávajícího bydliště je tak trochu nepraktické. Přesto jsem se téměř 14 let bránila změně. Jenže s Myškou už to není tak jednoduché. A rozhodně už není reálné, abych se při případné chřipce přesunula 150 km k rodičům, kde bych si došla k doktorce. 

Od soboty jsme s Myškou u rodičů. A tak jsem využila příležitosti a včera popadla Myšku, ušité mini toaletky, čaje a vyrazila jsem se na místní středisko a) pochlubit se s  Myškou (co si budeme povídat :-)) b) poděkovat za dosavadní péči a vysvětlit, proč mám v plánu změnit lékaře.

Bylo to milé setkání. Je mi trochu smutno - já vím, že to není asi úplně běžné, ale je to tak.  Odcházela jsem s hezkým pocitem a jako bonus jsem si odnášela tip na jiného praktika.

Toaletky jsou vlastně můj první dokončený šicí počin od té doby, co jsme tři :-) Šila jsem je u našich, v bojových podmínkách  - stroj je u brášky v pokoji, kde jsem si mírně řečeno, musela vytvořit pracovní prostor :o) A taky jsem s hrůzou zjistila, že šicí část mého mozku je na dovolené :-(  Měla jsem pocit, jako kdybych toaletku šila poprvé. Nakonec "to" naskočilo, ale stejně...

Vychytávky pro příště: použít na barevnou vsadku jiný materiál než len, který se hodně mačká, což kazí celkový dojem

Čas zpracování: obě dvě - celkem 2 hodiny

Použitý materiál:  bavlněná látka, len, 2x zipy, nitě

Opět koupelnové zástiší

5 komentářů:

  1. Ale šití naskočilo a to je hlavní, teď už to pofrčí :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj dlouho jsem nenahlídla a tady to žije. Požehnané Velikonoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však už bylo načase :-) I Tobě krásné svátky, Baru!

      Vymazat
  3. Moc pěkné polštářky. Na těch by se fakt sedělo. A ten motiv je taky fajn. Celkově se mi líbí česká bio móda a prostě všeobecně takové to DIY domácí nadšení pro domácí výrobky. Přijde mi, že se to mezi lidmi tak nějak pomalu, ale jistě, vytrácí. :/ Což je samozřejmě škoda.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář a návštěvu u mě :-)