sobota 11. března 2017

Sovy na stromě, polštář pod hlavu

K očistnému procesu, o kterém jsem psala minule, patří také likvidace restů. Tady jsou moje dva šicí opožděné vánoční dárky (červenám se, víc s tím však neudělám...). Soví taška pro moji blízkou duši, která opožděnost dárku vzala s nadhledem  a pronesla něco ve smyslu: "Vánoce jsou každý rok, takže klid". V zásadě by se tedy mohlo jednat o předčasný dárek k letošním Vánocům :o)

Taška má stejné rozměry jako tyto. Jen se mi konečně podařilo najít fígl na našívání popruhů (uch). U těch předchozích tašek jsem je všívala do  vnitřku tašky, tady jsou našité z vnějšku  a myslím, že tato varianta vypadá líp

Druhým dárkem byly povlaky na polštář. Kamarádka si vybrala látku a rozměry 40x40 cm. I když mi látky na první pohled moc "neseděly" tak výsledek je myslím hezký :-)

Složená látka na polštáři je druhý povlak, ten se mi však nepodařilo nějak rozumně vyfotit (jako vždy jsem totiž fotila na poslední chvíli). 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a návštěvu u mě :-)