úterý 17. dubna 2018

Košíkářka

ze mě nebude :-) K tomuto závěru jsem došla o Velikonocích, kdy jsme s mojí milou švagrovou "motaly" resp. ona pletla a já motala mističky ve tvaru vajíčka pro naše malé slečny. Naše idea byla, že si do nich dají vajíčka a mňamky, které měly druhý den hledat po zahradě. No, vajíčka jsem tam nakonec dala já, mňamky totiž zmizly rychlostí blesku. 

Materiál - pedig


Ve finále jsem s výsledkem svého "motání"  byla celkem spokojená. Do většího projektu bych se  asi zamotala doopravdy :-) Nicméně mě tahle činnost vyburcovala k myšlence, že bych se vrátila k pletení (to jsem opustila někdy v pubertě). Dá se lehce přenášet, nemusím na něj vytahovat stroj a plést se dá tařka všude. A aspoň bych neměla tendence čučet do mobilu. S tím teď docela bojuji a reálně uvažuji o odpojení dat. Pokud se totiž např. na cestě v MHD, když cestuji sama, při čekání u doktora (opět sama), okamžitě nezačtu do knížky, tak pak mě to svádí "zkontrolovat" své oblíbené blogy... Aspoň že ten facebook nemám :-) 

A tady několik sáčků, které jsem holkám ušila na ty jejich poklady, které hledaly na velikonoční pondělí v zahradě.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a návštěvu u mě :-)